Case Study: Rebranding με το νέο λογότυπο της BMW
Νωρίτερα φέτος (Μάρτιος 2020), η BMW αντικατέστησε το λογότυπό της με μια νέα, επίπεδη, απλοποιημένη εκδοχή του προηγούμενου κλασικού εμβλήματός της, ακολουθώντας την τρέχουσα σχεδιαστική τάση. Υπάρχει μια διαμάχη ως προς το αν αυτό το νέο, διφορούμενο, διαφανές, flat λογότυπο είναι ισάξιο της ιστορίας και περίφημης εικόνας της εταιρείας. Το κύριο επιχείρημα είναι ότι ο κατασκευαστής αυτοκινήτων αντάλλαξε το κλασικό με το μοντέρνο, και αυτό απογοήτευσε πολλούς από τους θαυμαστές της μάρκας, που θα πρέπει να βλέπουν αυτό το σήμα κάθε μέρα στα μελλοντικά τους αυτοκίνητα. (…)
Από τότε που γράψαμε αυτό το άρθρο, πολλοί αναγνώστες ζήτησαν από τη REBRAND να σχεδιάσει μια εναλλακτική λύση στο νέο λογότυπο της BMW. Αποδεχθήκαμε την πρόκληση και για να το κάνουμε πιο δύσκολο, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε μια βελτιωμένη έκδοση του νέου λογότυπου της BMW και όχι κάτι εντελώς από την αρχή. Αυτό, προκειμένου να αποδειχθεί ότι ακολουθώντας την ίδια διαδρομή σχεδίασης, υπάρχουν τρόποι να κάνει ένα φουτουριστικό σήμα να φαίνεται πιο ισορροπημένο, αριστοκρατικό, να συνδυάσει το μοντέρνο με το κλασικό, να δημιουργήσει ένα λογότυπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε περίσταση. Όχι μόνο στην ψηφιακή επικοινωνία (κοινωνικά δίκτυα, εταιρικό site, κλπ). Σας παρουσιάζουμε λοιπόν το νέο μας επανασχεδιασμένο λογότυπο για λογαριασμό της BMW:
Λεπτομέρειες Σχεδιασμού νέου εμβλήματος:
Μορφή: Ελαφρά κουρμπαριστή επιφάνεια / Εξωτερικός κύκλος: Φιμέ γυαλί με μεταλλικό περίγραμμα
Μπλέ μεταλλικό ιριδίζον και λευκό περλέ τα βασικά χρώματα / Γραμματα και κεντρικός κύκλος ελαφρά στρογγυλεμένα στις άκρες.
Το σήμα τοποθετημένο λίγα mm πάνω από την επιφάνεια του καπώ (πάνψ σε ένα διάφανο (γυαλινο – αόρατο αποστάτη, ωστε να μοιάζει σαν μανιτάρι η τομή του). Το σχήμα είναι στιβαρό, συμπαγές, συνεχές. Το σχέδιο είναι επίπεδο, αλλά επιτρέπει στο φως να περάσει από το γυαλί και να δημιουργεί ένα τρισδιάστατο εφέ. Οι σκιές που προκαλούνται από το φως μέσα από το ελαφρώς φιμέ γυαλί δημιουργούν ένα πιο σκούρο περιβάλλον των βαυαρικών μπλε και λευκών χρωμάτων, που μοιάζει με το μαύρο του κλασικού σήματος του προγόνου του. Είναι ξεχωριστό, διαφανές, φουτουριστικό, απλό, καθαρό και αριστοκρατικό. Με αυτόν τον τρόπο συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο, είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και αντανακλά την ανωτερότητα της μάρκας.
Πηγή φωτογραφιών: BMW AG