Tο “κλειδί” για την αύξηση του πελατολογίου
Εργαλεία ψηφιακού marketing: Έξυπνα popups & ελκυστικά emails / newsletters
Όλα τα success stories του ηλεκτρονικού εμπορίου βασίζονται στη δημιουργία συνεπών βάσεων δεδομένων συνδρομητών. Είναι η βέλτιστη ομάδα-στόχος και η βάση για αποτελεσματικό Digital Marketing. Έτσι, για να έχουμε ένα σημαντικό αριθμό παραληπτών στους οποίους απευθύνεστε και ενημερώνετε για τα νέα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, απαιτούνται εξαιρετικά ελκυστικά εργαλεία για την προσέλκησή τους. Αυτό γίνεται συνήθως σε συνδυασμό με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση google κ.λπ., αλλά όλες οι καμπάνιες οδηγούν τελικά στον ιστότοπο της εταιρείας. Για να εκμεταλλευτεί αυτή την επισκεψιμότητα, το μάρκετινγκ χρειάζεται να εγγραφούν ώστε να μπορούν να διατηρούν επαφή με το κοινό τους (δυνητικούς πελάτες). Τα αναδυόμενα παράθυρα (popups) είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και αποτελεσματικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται σήμερα, αν είναι απλά, γρήγορα και πανέμορφα. Όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να αυξηθούν οι πωλήσεις. Μετά τη δημιουργία μιας ουσιαστικής βάσης δεδομένων συνδρομητών, τα τακτικά ενημερωτικά δελτία (newsletters) θα τους κρατήσουν τους ενδιαφερόμενους “ζεστούς”. Ο ανταγωνισμός στα ενημερωτικά δελτία είναι εξαιρετικά υψηλός καθώς οι άνθρωποι λαμβάνουν εκατοντάδες e-mail καθημερινά, αλλά εάν η επικοινωνία είναι ενδιαφέρουσα, απλή και ειλικρινής (δεν υπάρχουν π.χ. ψεύτικες προσφορές), οι συνδρομητές θ’ αρχίσουν ν’ ανταποκρίνονται και δε θα καταργήσουν την εγγραφή τους ή ούτε θα τα κατηγοριοποιήσουν ως ανεπιθύμητα.
Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κινητές συσκευές δεν είναι μια νέα προσέγγιση άμεσου μάρκετινγκ. Αλλά ποτέ πριν δεν ήταν τόσο όμορφο, responsive, εξατομικευμένο, ακριβές και μετρήσιμο. Με τα σημερινά προηγμένα εργαλεία, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ μπορούν να λάβουν πολύ συγκεκριμένα, λεπτομερή στατιστικά στοιχεία και σχόλια, που μετατρέπουν το ψηφιακό μάρκετινγκ σε ένα πολύ ισχυρό εργαλείο. Εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, όχι μόνο μπορεί ν’ αυξήσει τις πωλήσεις και να ενισχύσει την εικόνα και την αφοσίωση της εταιρείας, αλλά μπορεί επίσης να μετρήσει τις τάσεις και να βοηθήσει στην πρόβλεψη των πωλήσεων. Τούτου λεχθέντος, οι εταιρείες οφείλουν να σέβονται το απόρρητο των συνδρομητών τους και να διασφαλίζουν ότι θα κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να διατηρήσουν τη βάση δεδομένων ασφαλή από κακόβουλες επιθέσεις και ανεπιθύμητη εκμετάλλευση…