
Case Study: TESLA Rebranding με νέο λογότυπο
Η Tesla Inc., είναι αναμφίβολα μια παγκοσμίου φήμης μάρκα που άλλαξε την πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ως ενθουσιώδεις φίλοι της μπράντας και επαγγελματίες στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, παρακολουθούμε στενά την επιτυχημένη πορεία της TESLA από την έναρξή της. (Δημοσιεύσαμε αρκετά άρθρα στο περιοδικό “Roadster” στο παρελθόν και πιο πρόσφατα).

Όταν παρουσιάστηκε αρχικά, το λογότυπο TESLA με τις φουτουριστικές γραμματοσειρές που χρησιμοποιήθηκαν, φαινόταν εντυπωσιακό και αντανακλούσε το όραμα της εταιρείας εκείνη την εποχή. Αλλά η εταιρεία αναπτύχθηκε με γεωμετρική πρόοδο από τότε, και δύο δεκαετίες αργότερα, αυτές οι γραμματοσειρές φαίνονται ξεπερασμένες, κοινότυπες και τολμούν να πούμε, βαρετές. Νομίζουμε ότι ήρθε η ώρα να επανασχεδιάσει η TESLA το λογότυπο της εταιρείας της, με ένα νέο, συνεκτικό, φρέσκο, μοντέρνο, επιφανές, ξεχωριστό και αριστοκρατικό σχέδιο, ικανό να αντικατοπτρίζει το μέγεθος και την εξέλιξη της εταιρείας σήμερα…
Εργαστήκαμε πάνω σε αυτή τη σκέψη και δημιουργήσαμε αυτό το νέο έμβλημα, ως ευκαιρία για τα 20ά γενέθλια της TESLA τον επόμενο χρόνο.


Λεπτομέρειες στο σχεδιασμό του λογότυπου:
• Σχέδιο T: Ανανεωμένο, απλοποιημένο, πιο επίπεδο, trendy. Ελαφρώς στρογγυλεμένο στις γωνίες, πιο έντονο, πιο ξεχωριστό.
• Σήμα: Εισαγωγή ενός οικόσημου που αναβαθμίζει το κύρος και την αισθητική της μπράντας. Η επάνω καμπύλη του T, συγχωνεύεται και αφαιρείται από την επάνω καμπύλη του σήματος, δημιουργώντας το ίδιο εφέ μιας δεύτερης καμπύλης γραμμής, που τώρα περιορίζεται από τα γράμματα που βρίσκονται στην κορυφή του σήματος.
• Γραμματοσειρά: Μια αποκλειστικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά για την TESLA, μοναδική, ξεχωριστή, φουτουριστική και κλασική. Μια γραμματοσειρά που ταιριάζει με το σχέδιο T και ολοκληρώνει το λογότυπο.

Φωτογραφίες: TESLA Inc.,